Vzpostavitev in izvajanje nalog Projektne pisarne

V mnogih okoljih, predvsem večjih ali izključno projektnih organizacijah, se izkaže, da je vzpostavitev projektne pisarne kot centra znanja na področju projektnega vodenja v organizaciji nujna. Gre predvsem za metodološko podporo vodjem projektov in članom projektne skupine. Naloge projektnih pisarn se med seboj razlikujejo. Na podlagi vaših specifik in potreb vam pomagamo izbrati najbolj optimalno obliko. Običajno projektna pisarna postane skrbnik vsebinskih in informacijskih rešitev na področju projektnega vodenja, sposobna je nuditi pomoč vsem ravnem vodstva projekta pri izvajanju njihovih nalog, kot  tudi vodstvu organizacije pri odločanju na področju projektov. V okviru storitve definiramo organiziranost projektne pisarne, njene naloge, odgovornosti in pristojnosti. Naloge projektne pisarne tudi izvajamo in s stalnimi izboljšavami gradimo vašo odličnost na področju projektnega vodenja. Možen je tudi dogovor, da za delo v projektni pisarni usposobimo notranje kadre. Vzpostavitev in izvajanje nalog projektne pisarne lahko izvedemo v sklopu storitve vzpostavitev/prenova projektnega vodenja ali samostojno.

Za ponudbo ali dodatne informacije nam pišite na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želiš videti, omogoči Javascript. .